Tuesday, March 24, 2009

Hello Africa, tell me how ya doin'

Τότε εγώ του είπα:
«Δεν είδα τίποτε, Μπορώ σε παρακαλώ να την δω
από πιο κοντά για να διαπιστώσω
ότι όντως είσαι αστυνομικός;»
Τότε εκείνος κατά την άποψη μου
(το τζάμι μου ήταν ανοικτό)
μου φάνηκε ότι ίσως να εκνευρίστηκε κάπως
εκείνος ο άνθρωπος και μου είπε:
«Θέλεις να σου την καδρώσω κιόλας;»


(Απόσπασμα από τη μαρτυρία του ενός φοιτητή)

This song is dedicated to the people of Africa

SweMix, gimme some drums!


Από την αρχή της υπόθεσης του ξυλοδαρμού των δύο φοιτητών
μπήκε σε λειτουργία το Δ.Α.Δ.Φ.
(Δίκτυο Αποπροσανατολισμού και Διάδοσης Φημολογιών)
το οποίο συχνά έτυχε χρήσης ΚΑΙ από την Αστυνομία μας
αλλά και από άλλους
–θεσμικούς ή μη –
παράγοντες της κοινωνίας μας.
Πέραν από τις φήμες, δουλειά του είναι
και η ενίσχυση/διατήρηση τάσεων και νοοτροπιών.

Τούτο το δίκτυο και τα αποτελέσματα της δουλειάς του
θα τα συναντήσετε στα ταξί, στα καφενεία, στα μπούκικα,
στα κομμωτήρια, στις ταβέρνες και τα καπηλειά, στο γήπεδο…
αλλά και στα ίδια σας τα σπίτια μέσω της τηλοψίας.
Είναι παντού!

Τούτο το δίκτυο είναι ότι απόμεινε
από το δίκτυο εκείνων που στη δεκαετία του 60
«διοικούσαν» τα ΕθνιΚΑΦΡΟνα Σωματεία,
τα ΘΟΙ και τις Ενώσεις Νέων,
οργανισμούς δηλαδή που πέραν
του θεάρεστου τους έργου
είχαν σαν πρώτιστο σκοπό τη σπίλωση ατόμων,
τον έλεγχο της κοινής γνώμης
και τη διατήρηση νοοτροπιών που βόλευαν τους κρατούντες.

Τούτο το δίκτυο υπάρχει ακόμα
και τη χρησιμότητα του μπορείτε να την αντιληφτείτε
με τα παρακάτω παραδείγματα…

Γίνετε φόνος «νονού της νύκτας»
και μισή μόλις ώρα από το φονικό
όοοοοολα τα κανάλια μεταδίδουν
την πληροφορία ότι
«ο φόνος έγινε από επαγγελματίες
και δύσκολα θα βρεθούν».

Αμέσως μετά αρχίζει η λειτουργία του δικτύου
με πληροφορίες τύπου
«τούτον έφαν τον ο Τάδε ή ο Δείνα
γιατί τσακώθηκαν στη μοιρασιά / είχαν αντικρουόμενα συμφέροντα, κλπ.».
Το ότι στο φονικό εμπλέκονται άνθρωποι
που το δίκτυο θεωρεί «δικούς»
είναι κακή σκέψη και πρέπει
να την αποβάλετε αμέσως από τα μυαλουδάκια σας.

Σε άλλες περιπτώσεις,
μέλη της ίδιας της αστυνομίας
σέρνουν πρώτοι το χορό
με δηλώσεις από τα κανάλια μας όπως…
«είναι οι φονιάδες των φονιάδων»
(ναι, καλά θυμάστε, έτσι καθάρισαν διάφορες υποθέσεις
που τις συνέδεσαν με τη δολοφονία Θεόφιλου Γεωργιάδη),
«η Τάδε βομβιστική υπόθεση είχε αλεύρι
στη βόμβα και ο θάνατος του Δείνα,
που έσκασε βόμβα με αλεύρι μέσα στα χέρια του,
κλείνει και τις άλλες υποθέσεις».

Στη συνέχεια το δίκτυο διαδίδει
ποικιλόμορφες εκδοχές της ίδιας ιστορίας
για να γίνει η ατμόσφαιρα πιο νεφελώδης
και από μια έρημο σε αμμοθύελλα.


Hello Nigeria! That's my motherland


Πολύ πριν τη δημοσιοποίηση του επίμαχου «βίντεο», το δίκτυο τέθηκε σε λειτουργία για να πεισθεί η κοινή γνώμη ότι οι εμπλεκόμενοι φοιτητές «ήταν μεθυσμένοι, εβουρούσαν όπως τους πελλούς, εν’ χασικλήδες, εν παλιόπαιδα, εβρίζαν».

Η συντηρητική μερίδα της κυπριακής κοινωνίας εύκολα πείθεται από τέτοια «επιχειρήματα» και δύσκολα μπορεί να αντιληφθεί το αυτονόητο. Στη προκειμένη περίπτωση όντως τα παιδιά είχαν υπερβεί το όριο αλκοόλ αλλά το ότι έτρεχαν διαψεύδεται από τα ίδια τα γεγονότα της υπόθεσης.

Σε δρόμο με κυρτώματα και κατευθυνόμενοι προς στροφή, πόσο αλήθεια να έτρεχαν; Όμως, όλα αυτά καμία απολύτως σημασία δεν έχουν.

Ακόμη και αν είναι αληθινά όλα όσα καταλογίζονται στους δύο νεαρούς, τίποτα από αυτά δεν δικαιολογεί παραβίαση θεμελιωδών δικαιωμάτων τους.


I just came straight off the jungle


Παύση.

Αναλογιστείτε τώρα
όλες εκείνες τις υποθέσεις όπου
πολίτες-ύποπτοι παραπονέθηκαν
για ξυλοδαρμό από όργανα.

Κάθε φορά που οι παραπονούμενοι
είναι όντως ένοχοι κάποιου αδικήματος
(κατοχή ναρκωτικών,
συμμετοχή σε ληστεία,
σοβαρή παραβίαση οδικών κανόνων, κλπ.)
όλοι, ΜΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ, συναινούμε
…είτε δια της συμπαράστασης
(«καλά να τους κάμουν»),
είτε δια της σιωπής…
στη συνήθη κατάληξη τέτοιων υποθέσεων.

Κουκούλωμα;

Συλλογικό.

Το δίκτυο είναι ζωντανό, το δίκτυο είμαστε ΚΑΙ εμείς.


The Mandika tribe,
the Hausa tribe,
the Fulani tribe,
The Gooya tribe,
The Zulu tribe,
Mi no live in a house,
mi live in a tree


Αλήθεια, σε πόσες
–τέτοιου είδους –
περιπτώσεις με παραπονούμενους πολίτες
και κατηγορούμενη την αστυνομία
έχει δικαιωθεί ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΣ ο πολίτης;
Σχεδόν ποτέ.

Γιατί;

Γιατί εμείς,
τα αφρικανάκια που ακόμα
θέλουν καθοδήγηση
από τα απομεινάρια της αποικιοκρατίας
δεν πρέπει ποτέ να ενθαρρυνθούμε
και να αρχίσουμε να διεκδικούμε
τα δικαιώματα μας,
πόσο μάλλον να παίρνουμε
την Αστυνομία στα δικαστήρια.
Τούτο είναι πάγια τακτική των δικαστηρίων μας.
Δεν «συνέβη» πρώτη φορά και
τυχαία σε τούτη την υπόθεση.
Συμβαίνει σχεδόν πάντα και μάλιστα με την ανοχή μας.

Και πότε επιτέλους
τα ΜΜΕ
θα αρχίσουν να πληροφορούν σωστά τον κόσμο;
Πόσα μετέδωσαν π.χ., αναλυτικά ρεπορτάζ
με στατιστικά στοιχεία για τέτοια θέματα;
Ποια ΜΜΕ έκαναν αναφορές
στις διατάξεις του Νόμου
που επικαλέστηκε το Δικαστήριο;

Πότε θα μας αναφέρουν ποιοι ψήφισαν νόμους
με παραθ… με ΠΟΡΤΟπαράθυρα τέτοια
που να αφήνουν τον πολίτη εκτεθειμένο και απροστάτευτο;


Who know the right is never wrong?
Move the sadist off my back
And stop the fire burning in my home
Africa


Ανάλογα με την πορεία της έφεσης,
των πειθαρχικών μέτρων κατά των 10
και την πιθανότητα προσφυγής
στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο …
είτε φανερά μέσω των ΜΜΕ,
είτε υπόγεια δια του δικτύου…
αυτό που θα μας πλασάρουν μετά
είναι ήδη αποφασισμένο.

Θα προσπαθήσουν να πλήξουν
την αξιοπιστία του κινηματογραφιστή
παρουσιάζοντας τον ως άτομο με ποινικό μητρώο
ή/και ως άτομο φιλικό/συγγενικό
με τα θύματα του ξυλοδαρμου
ή εμπλεκόμενο κάπως στην υπόθεση.

Ωσάν να μπορούσε κάτι τέτοιο
να αλλοιώσει με οποιοδήποτε τρόπο
τα όσα είδαμε στο βίντεο
ή την αυθεντικότητα του.
Παλιά τους τέχνη κόσκινο.


Hello Africa, tell me how ya doin’


*****

Δύο σημεία
από το κείμενο της απόφασης
μου έκαμαν εντύπωση.


(Πλήρες κείμενο της απόφασης

  • από cylaw.org)

    Πότε μια (ψηφιακή) οπτικοακουστική καταγραφή μπορεί να γίνει δεκτή πέραν πάσης αμφιβολίας;


    Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης και με δεδομένη την συνεχή εξέλιξη του κλάδου, ΠΟΤΕ. Ιδιαίτερα άμα οι τρόποι ελέγχου είναι καινούριοι και επειδή θεωρητικά πάντα θα μπορεί κάποιος να εφεύρει νέες μεθόδους που θα ξεγελούν τις εκάστοτε μεθόδους ελέγχου.

  • Afrika for me
    and Afrika for you De Klerk
    It doesn't really matter
    Whether a cat is black or white
    What really matter is to catch the mouse
    I'd rather do it in an afrikan way
    Hello Afrika tell me how you're doin'



    Πότε η δημοσιοποίηση από ΜΜΕ επηρεάζει τη δυνατότητα δίκαιης δίκης;

    Να παρατηρήσω ότι δεν γίνεται αναφορά σε επηρεασμό από τα ΜΜΕ της Αστυνομίας, επηρεασμό των ανακριτών ή της Εισαγγελίας γενικότερα, ούτε καν σε επηρεασμό των ίδιων των δικαστών με συγκεκριμένο τρόπο.

    Αντ’ αυτού, γίνεται αναφορά γενικότερα στη “κοινή γνώμη» χωρίς αναφορά στο πως ο επηρεασμός της θα κάμει άδικες και τη λειτουργία / τις διαδικασίες του Δικαστηρίου.

    Ουσιαστικά, όποτε η “διακριτική ευχέρεια” του Δικαστηρίου κρίνει (χωρίς να υπάρχει απαίτηση από το Νόμο να εξηγηθεί γιατί και πως*) ότι η κοινή γνώμη θα επηρεάσει την απόφαση του ίδιου του Δικαστηρίου, η δημοσιότητα μπορεί να οδηγήσει σε αθώωση.

    * Κάτι τέτοιο δεν θα βόλευε γιατί θα χρειαζόταν και η συγκεκριμενοποίηση του τρόπου που επηρεάστηκε με ξεκάθαρες παραμέτρους.

    (Ναι, είναι η βλακεία των Νομοθετών μας που φταίει για αυτό, επομένως φταίει και η δική μας βλακεία που τους ψηφίζουμε. Άμα μιλάς όμως για μαζικές παραδόσεις εκλογικών βιβλιαρίων στις Αστυνομικές Διευθύνσεις ενόψει ευρωεκλογών σε κοιτάν παράξενα.)


    Όποτε δηλαδή η δημοσιοποίηση δημιουργήσει τέτοια «κοινή γνώμη» που ο Δικαστής να νοιώσει ότι μπορεί να επηρεαστεί η δίκη χωρίς να μας εξηγά το πως και το γιατί, δηλαδή όταν Δικαστής νοιώσει ότι η κοινή γνώμη αποφάσισε πριν από τον ίδιο / την ίδια τζιαι αγκριστεί.


    Αν κάμετε εγκλήματα τζιαι πειστεί η κοινή γνώμη ότι είστε ένοχοι, η “διακριτική ευχέρεια” του Δικαστηρίου ίσως να γείρει υπέρ σας.

    Βοηθά αν είσαστε όργανο.


    SweMix, gimme some drugs!


    ***

    Στο μεταξύ,
    η δράση νεαρών ενάντια
    στο οίκημα του δικαστηρίου με μπογιές
    θα χρησιμοποιηθεί
    για να αποστασιοποιηθεί ο κόσμος
    από την υπόθεση
    και να διασπαστεί το ρεύμα υποστήριξης.
    (Δε συμφωνώ με τη πράξη των νεαρών
    και ιδίως με τη φερόμενη χρήση σπρέι.
    Ανησυχώ όμως για το τι μπορεί να τους συμβαίνει
    όντας στα χέρια των οργάνων.
    Αλήθεια, η Επίτροπος Διοικήσεως
    ή κάποιος άλλος ανεξάρτητος φορέας
    νοιάστηκε να κάνει μια επίσκεψη;
    )

    Ο Γιατρός
    (ο πατέρας του ενός παραπονούμενου)
    έκανε το πρώτο βήμα
    αποστασιοποίησης
    καταδικάζοντας το επεισόδιο,
    γνωρίζει καλά ότι δεν μπορεί
    να πορευτεί σε αυτό τον αγώνα
    έχοντας δίπλα του μόνο
    τους «συνήθεις ύποπτους»
    που πάντα τρέχουν
    για τέτοιες διαμαρτυρίες
    και χωρίς να κερδίσει
    και τις «μεσαίες μάζες».

    Ήδη ξέρει πως
    οι κομματικές νεολαίες σφυρούν
    πιο αδιάφορα κι’ απ’ την άμμο της ερήμου.


    Το ευτυχές της όλης υπόθεσης
    είναι ότι ο Γιατρός κρατά λεφτά.
    Είναι από εκείνες τις φορές που
    και οι άθεοι σταυροκοπούνται
    και λεν
    «δοξάζω σε πλάστη μου
    που τες έφαεν ένα πλουσιόπαιδο
    »
    γιατί αν θύματα ήταν εγώ και εσύ…

    Ελπίζω το Ανώτατο να απορρίψει την έφεση.
    Πράγμα πολύ πιθανό
    διότι οι δικαστές του
    θα θέλουν να δείξουν πως
    «είμαστε ανεξάρτητοι τζιαι δεν
    θα μας κάμενι κουμάντον ο κόσμος
    ».

    Το ελπίζω διότι πιο σημαντικό
    από την καταδίκη των 10
    για ‘μένα είναι η καταδίκη
    της Ευρωπαϊκής Αφρικανικής μας Δημοκρατίας.

    Γιατί;

    Θέλω να ακούσω τον κ. Κουλία
    να μας λέει πως το όλο επεισόδιο
    είναι σκευωρία από τους ξένους
    για να αποδυναμωθεί η δημοκρατία μας
    και έτσι να μας πλασάρουν
    ένα νέο Σχέδιο ΧΧΧΧΧ.

    Θέλω να το ζήσω ΚΑΙ αυτό.


    Hello Africa, tell me HOW YOU DO THAT !!!



    Soundtrack:

    Dr Alban: Hello Africa

    Guest Stars
    DJ Χαράλαμπος “Chief” Κουλέντης
    Not present: DJ Δώρος “Εν Δέρνεται» Θεοδώρου
    α/α DJ Ιωνάς Νικολάου

    ΥΓ: Η αναφορά στην Αφρική
    δεν γίνεται με ρατσιστική διάθεση.
    Η γοητευτική αυτή ήπειρος
    παρουσίασε πληθώρα μη-δημοκρατικών καθεστώτων
    ακριβώς σαν απότοκο της Ευρωπαϊκής παρουσίας
    (βλ. αποικιοκρατία).
    Κάνω χρήση αυτού του παραλληλισμού
    για ένα και μοναδικό λόγο.
    Μόνο έτσι μπορείς να προσβάλεις
    την κατάλευκη συνείδηση του Κύπριου.


    Να τον πεις μαύρο.

    Labels:

    14 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    *Πίσκαλα!!*
    Will all my heart.

    ΥΓ. Οι νεολαίες
    (που αρκούν αλλά παίρνουν) Προοδευτικής, Πρωτοπορίας, Οικολόγων και ΕΔΟΝ έχουν δηλώσει την στήριξή τους στην Κίνηση Πολιτών Alert. Just mentioning. Τώρα μένει να τους δούμεν να κατεβαίνουν στις διαδηλώσεις.

    24/3/09 17:11  
    Anonymous Anonymous said...

    katapliktiko to remix su!
    respect!
    hello africa!
    imasten mavroi, ma "mavroi je gerimoi" en na minumen.

    maria t.

    24/3/09 18:34  
    Blogger rose said...

    καταπληκτικό

    σου ξέφυγε μονο κάτι:

    η Επιτροπος είχε 3 μήνες το βίντεο στα χέρια της πριν το παρουσιάσει ο Πολιτης χωρίς να κάνει κάτι...
    Ξεκίνησε την ...ερευνα της όταν η υπόθεση πια είχε μαθευτεί!!!

    α! και κάτι άλλο, ευτυχώς που τα παιδια είναι αγόρια. το "δίκτυο" μπορεί να νιώσει καποια υποτυπώδη συμπάθεια.

    24/3/09 19:00  
    Blogger Aceras Anthropophorum said...

    Είσαι Τσιάκκος ρε φίλε!! Είναι καλά να τα λέμε, αλλά άμα τα λέμε με αισθητικήν θεώρησην τζιαι ακριβήν ορθολογισμόν ακούονται καλλύττερα.

    24/3/09 22:29  
    Blogger AnTonymous said...

    Έτσι ακριβώς....

    25/3/09 15:02  
    Anonymous Anonymous said...

    @Psychia
    Πίσκαλα; Φορ μι; Ένα λεπτό να τα βάλω σε βάζο να ανθίσουν. Ναι ρε, ανθίζουν. Αντίθετα με τις νεολαίες μας.

    @Maria T.
    ΚΑ-ΦΡΙ-ΚΑ, όπου οι νέοι πεθαίνουν απ' τα 25 τους.

    @Rose
    Εν' πολλά που μας ξεφεύγουν...

    @Aceras
    Αισθητικός Ορθολογισμός; Νέα κίνηση; Χμμμ...

    @AnTonymous
    Τελικά οι Κρόκες επαίξαν τελευταίοι, εν άντεξα. Πως ήταν η μπλογκο-μάσα;

    25/3/09 15:43  
    Blogger AnTonymous said...

    Ούτε εγώ εν άντεξα..εννεν μαζί που εφύαμεν?
    Η μπλογκομάσα βαρβάτη, καλό το φαΐ καλύτερη η κουβέντα.

    26/3/09 12:44  
    Anonymous Anonymous said...

    Επήεννα για πιπί τζιαι στο τέλος εσκάλωσα βρε Αντώνυμε.

    Εν' αδύνατον να αντέξεις τη μιζέρκα που η όλη εκδήλωση κατάφερε να εκπέμπει. Διαμαρτυρίες χωρίς "πίεση", χωρίς ενέργεια τζιαι με ατμόσφαιρα "μπουάτ" θυμίζουν μου τις κοτζιάκαρες που κλαιν στα οδοφράγματα, μόνο που τζείνες έχουν κάλλιστη δικαιολογία να εν' μίζερες.

    "Πρέπει να φύγωωωω... απ' τη Λευκωσίαααα..."

    27/3/09 13:43  
    Anonymous Anonymous said...

    Οι κοτζιάκαρες όπως τις λαλείς που "κλαιν"τζιαι εν "μίζερες", ούτε πίσκαλα εζητήσαν ποτέ ούτε παναἠρκα ούτε έχουν ανάγκη που νεολαιούες. Αν είχαμε λλίην που τη "μιζέρια" τους ίσως να είμασταν λλίο παραπάνω ανθρώποι.
    Όσο για τις διαμαρτυρίες για τους ξυλοδαρμούς, όποιος επήεν τζιαμαί εμοιράζετουν με τους αλλους την ιδιαν αγανάκτηση. Μουθκιασμένα τζιαι "μίζερα". Έστω.

    30/3/09 00:50  
    Blogger the Idiot Mouflon said...

    Anger is an energy που λαλεί τζιαι ο Δαλάι Rotten (a.k.a. John Lydon).

    Άμα τούτην την ενέργεια δεν καταφέρνεις να τη μεταφέρεις, αφόδευσε εντός:

    1) Τζιαι εμένα αρέσκει μου η μουσική των Ντύλαν, Μάρλεϋ, τα 60'ς, κλπ. Αν όμως ετύγχανα καλλιτέχνης (διασκευών) σε τέτοια εκδήλωση και είχα μπροστά μου νεανικό κοινό θα προσπαθούσα να παρουσιάσω και κάτι από δεκαετίες 90-00, κάτι πιο κοντά στον αιώνα μας δηλαδή.
    (Τούτο έγινε μερικώς στο τελευταίο μέρος της εκδήλωσης, όταν δηλαδή είχαν ήδη "χάσει" το μισό κόσμο).

    Τον δε Ντύλαν... πρέπει επιτέλους να καταλάβουμε ότι μπορείς να τον τραγουδάς τζιαι με θυμό, όχι μόνο με κιθαρίτσες ακουστικές τζιαι ξεκούρδιστες να κάμνουν γκλινγκ, γκλανγκ, γκλονγκ.

    2) Άμα οργανώνεις μουσική εκδήλωση διαμαρτυρίας τζιαι αντί να ακτινοβολάς ενέργεια τζιαι να κάμνεις τις καρδιές των ακροατών να "πουμπουρίζουν" ... εκπέμπεις αδυναμία, κούραση τζιαι μούθκιασμαν ... τι μήνυμα στέλνεις;

    3) Πέραν του κόσμου που είχε ήδη θετική στάση απέναντι στην εκδήλωση ... (τζιαι των αλλοδαπών που εδουλεύκαν στο παρακείμενο περίπτερο) ...πόσους άλλους "άσχετους" ή "εχθρικούς" κατάφεραν να προσελκύσουν ή έστω στιγμιαίαά να τους τραβήξουν τη προσοχή; Αν ανέβαινες ως τη γωνιά του ράουντ-αμπάουτ (ΟΧΙ) δεν άκουγες το παραμικρό. Αν ήταν βασική ιδέα η νεκρική σιωπή για να επιφέρουν αφύπνιση... ε, τότε πέτυχαν.

    ***

    Σε διάφορες εκδηλώσεις που οργανώνουνν οι διάφορες μικρές ομάδες που λειτουργούν στη Κύπρο μαζεύκουνται 25-35 άτομα.

    Στη Φανερωμένη μαζευτήκαμε κοντά στους 100 γιατί ήρταν από όλες σχεδόν τις ομάδες. Στις επόμενες εκδηλώσεις πλησιάσαμε τους 250.

    (Να μεν αναφερτώ στους γνωστούς επιτήδειους που δηλώνουν "έτσι" μα στην ουσία είναι αμετανόητοι "αλλιώς" τζιαι απλώς εκτελούν χρέη ονειροπαγίδας).

    ΌΜΩΣ... πάλιν διαφάνηκε η αδυναμία να περάσουν μηνύματα "πέραν του χώρου". Καλή η αφύπνηση του κόσμου, άμα όμως με το ζόρι "ξυπνάς" εκείνους που ήδη έχουν τάση υπέρ... τι κατάφερες;

    Σημαντικότερο θα ήταν να συμπαρασύρεις αδιάφορους αλλά και να πείσεις "αντίπαλους". Με τον αυτισμό, την εσωστρέφεια τζιαι την ξενερουά διάθεση πόσους θα συμπαρασύρεις;

    Αλλα τι σου λέω τώρα αγαπητέ ανωνυμίσκε.

    Είπες 3 προτάσεις τζιαι ένα "Έστω". Η τρίτη πρόταση τζιαι η μισή δείχνουν ότι ενδιαφέρον σου ήταν οι 2 πρώτες.

    Ε, αφού το θέλεις... να σου θυμίσω ότι τζείνες οι κοτζιακάρες είναι η γενιά που ανέδειξε και στήριξε τους πολιτικούς-συνυπεύθυνους για τη κατοχή τζιαι την προσφυγιά, παραδίδοντας σα κληρονομιά στους νεότερους τα σημερινά μας χάλια.

    Ας πάει όλη εκείνη η γενιά να φουντάρει στα κατεχόμενα άοπλη σαν διαμαρτυρία, τότε θα κερδίσει και το σεβασμό μου.

    30/3/09 09:47  
    Anonymous Anonymous said...

    εμένα δεν με χαλά η ιδιοσυγκρασία του καθενός, όποια κι αν είναι, όταν την προσανατολίζει σε κοινή κατεύθυνση. Καρτέρα να δείς τζιαι τις νεολαιούες που θα κατεβούν με πλαίσια συνθημάτων και προγράμματα με ώρες έναρξης και ώρες λήξης.
    Θα προτιμήσεις τη "μιζέρια" 100 φορές.
    καλημέρα σου

    30/3/09 13:28  
    Anonymous the Idiot Mouflon said...

    Ανωνυμίσκη,

    Εγώ τι σχέση έχω με τις κομματικές νεολαίες;

    Μήπως είναι κάτι άλλο που θέλεις να μας πεις;

    Ή μήπως είχες άμεση σχέση με τη διοργάνωση τζιαι απαγορεύεται η κριτική; Η ύπαρξη χειρότερων σημαίνει ότι πρέπει να δηλώσω ικανοποιημένος με κάτι που δεν μου αρκεί;

    Διότι εγώ μιλώ για το τι έγινε στην συναυλία διαμαρτυρίας τζιαι εσύ, "ατού ο Γαβριήλης", μιλάς για τις κομματικές νεολαίες.

    Η μανία σου με τις νεολαιούδες θυμίζει οπαδό του ΕΥΡΩΚΟ που κατηγορεί τους "άλλους" για να πλασάρει μετά το κάθε "μέτωπο" ως ριζοσπάστες τζιαι αντικομφορμιστές (στραβάρα μου).

    Εκφράστου ελεύθερα.

    Για τις νεολαίες, έτην άποψη μου δαμέ... http://nekatomata.blogspot.com/2009/03/blog-post_28.html?showComment=1238399160000#c1400435009822341923

    30/3/09 14:48  
    Anonymous Anonymous said...

    γιατί πρέπει να είμαι ο άλφα ή ο βήτα και να ανήκω κάπου;και πως σου προέκυψα και γυναίκα;
    απλα με πείραξε ρε φίλε που αποκαλείς τον ένα και τον άλλο μίζερο και "κοτζιακαρου". Και σου είπα καρτέρα να δεις και την νεα γενια μιζέρια. Ηρεμησε ! (?! ?!)

    31/3/09 23:44  
    Anonymous the Idiot Mouflon said...

    ΟΚ... Μέση λύση...

    Πριν να μας παρασύρει η νέα μιζέρια... να προτάξουμε εμείς ζωντάνια και εξυπνάδα στις νέες λύσεις.

    1/4/09 04:20  

    Post a Comment

    << Home