Thursday, March 01, 2012

Tax-Ιδιωτικό

Θύμησες και θυμικό
να σου βαράνε ντέφια,
χορός εικόνων σαν κύκνειο άσμα,
σαν το μακαρίτη το γέρο σου στα τελευταία του.
Βαράτε…

Πάνορμος το μονάρι της Θείας και το κοντινό μπλουζάδικο…
Τσάρκα μετά το σκότος για
του Ιπποκράτη θεραπεία
Του Εμμανουήλ ανήφορος μέχρι να φτάσεις παρακμή…
( Όσο σκέφτεσαι ότι προχτές καίγανε
ο,τι έβρισκαν σε ‘κείνη την ανηφόρα…
τόσο περισσότερο πιστεύεις
πως γέμισε ο ντουνιάς
ραν-ταν-πλάν-ηδες.
)

Πίσω στο
–καρφωμένο στους τοίχους –
κρεβάτι στο καταφύγιο
του Γερμανού που ήθελε να νοιώθει Έλληνας.
Αμάν!
Ναι ρε…
αλλά τις ανάμνησες μου…
μόνος μου θα τις κάψω ρε!

Labels: ,

4 Comments:

Blogger the Idiot Mouflon said...

Soundtrack:

"Bringing it Back", JJ Cale.
"Pots on, Gas on High", John Lee Hooker.
"Call the Doctor", JJ Cale.

1/3/12 18:15  
Anonymous Λεμέσια said...

Πρόταση για σύνθημα σε τοίχο:

Εγώ δεν είμαι εμπρηστής, είμαι στιχάκι...

ΥΓ1. Οι στίχοι κι αν καίνε!

ΥΓ2. Τέλεια η μουσική!

1/3/12 18:58  
Blogger the Idiot Mouflon said...

@Λεμέσια...

Ήθελα να σε ρωτήσω... Εκείνη η αρκούδα στην τελευταία σου ανάρτηση... ρώσικη είναι;

Εμπρηστικό ερώτημα...

1/3/12 19:01  
Anonymous Λεμέσια said...

Όχι βέβαια, μια απλή αρκουδίτσα είναι!

Εστίασε στο χειμέριο ύπνο/νάρκη...στο κυπριακό...γενικά στη δίσεκτη νιρβάνα των "εξελίξεων"...

1/3/12 20:13  

Post a Comment

<< Home