Monday, July 09, 2007

MendaCity Blues

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ολέλελελλελελε λεεε λεεε
(την Οταβιάνο ακούω)
Θα μου βγάλεις τα κουκούτσια από το καρπούζι για να φάω;

10/7/07 11:11  
Blogger the Idiot Mouflon said...

Ακούς μόνο ή παίρνεις και μάτι;

Ναι, αμέ... θές μήπως να κρατάω και κλαδί φοινικιάς να σου κάνω αέρα πριγκηπέσα;

10/7/07 14:42  
Blogger Marlen said...

Κάτι πρέπει να έφαγα που με πείραξε...

11/7/07 09:24  
Blogger Nobody said...

@verity

Κι εσύ? Κι εγώ. Νομίζω φταίει το ταχίνι με το χούμους.

11/7/07 09:58  
Anonymous Anonymous said...

Θέλω να μου φτιάξεις ένα τσιγαράκι και να μου βγάλεις και τα κουκουτσάκια και μετά βάλε μου κι ένα ποτάκι.
Ο αέρας δεν είναι απαραίτητος αλλά η αγκαλίτσα άνα θέλω ναι.
Χιχιχιχι!

11/7/07 10:13  
Blogger the Idiot Mouflon said...

@Κανείς & Ζηλώτιδα
Μη κακό σας...


@Μωβ Γαλαζοαίματη
Να τα κάνω όλα Μεγαλειότατη... σαν ιπποκόμος όμως συνήθισα να περιποιούμαι άλογα και μουλάρια…

Βρήκα ένα τοπίο μελαγχολικό μα δεν ξέρω αν θα αρέσει…

http://sanchopancha.blogspot.com/

11/7/07 20:07  
Blogger Mh Xeirotera said...

Hello

:)

12/7/07 19:36  
Anonymous Anonymous said...

Δεν πιστεύω να με είπες μουλάρα!
Θα το ελέγξω και θα σε πω αν με αρέσει.
Αν δεν με αρέσει, θα σε μαστιγώσω.
Ή ακόμα καλύτερα, χιχιχιχιχιχ , θα σε βάλω να ακούσεις Χατζηγιάννη μπαχαχαχαχαχχα!

16/7/07 13:47  

Post a Comment

<< Home