Saturday, October 29, 2011

Variations - Complications.

2 Comments:

Blogger the Idiot Mouflon said...

Η coca cola είναι φόλα
Κι εμείς σκυλιά σε τροχοφόρα
στην Εθνική στην κατηφόρα
Μετωπική θανατηφόρα

29/10/11 14:37  
Anonymous osr said...

Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά για τους απεργούς – Οι απεργοί δέχονται απειλές και με τα παιδιά τους για να σταματήσουν – Πρέπει να υπάρξει μαζικότητα ΑΥΡΙΟ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ώρα 6 στην Φανερωμένη – Δεν υπάρχει απολύτως καμιά δικαιολογία για την ανοχή κανενός

Δεν θέλω να πω λεπτομέρειες από εδώ αλλά τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά και δυστυχώς αυτό δεν γίνεται αντιληπτό

Υπάρχει απίστευτο κουκουλωμα από παντού

Μόνο η Cyprus Mail προς τιμήν τους ασχολήθηκε η δημοσιογράφος η Νάταλυ Χαμί επισταμένως με την υπόθεση και προσπάθησε να συνομιλήσει με την αστυνομία με τον γενικό διευθυντή του υπουργείου εσωτερικών αντρέα ασσιώτη

Ας σπάσει η συνωμοσία της σιωπής

Δεν υπάρχει καμιά δικαιολογία για την ανοχή κανενός

Συνέλευση για συλλογικές αποφάσεις για δράση αλληλεγγύης σε αυτούς τους άτυχους ανθρώπους που είχαν την ατυχία και βρέθηκαν σε τούντον τόπο



Τρίτη ώρα 6 στα σκαλιά της Φανερωμένης στην παλιά Λευκωσία



Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές,
δεν διαμαρτυρήθηκα,
γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν κυνήγησαν για τους σοσιαλδημοκράτες,
δεν φώναξα,
γιατί δεν ήμουν σοσιαλδημοκράτης.
Όταν ήρθαν για τους συνδικαλιστές,
ούτε τότε φώναξα,
γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής.
Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό,
δεν έκανα τίποτα,
γιατί δεν ήμουν καθολικός.
Όταν ήρθαν για τους Εβραίους,
παρέμεινα σιωπηλός,
γιατί δεν ήμουν Εβραίος.
Μετά ήρθαν για μένα,
αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί
και να φωνάξει μαζί μου.


-Martin Niemöller

Προτεστάντης ιερέας που αντιστάθηκε στους ναζί

31/10/11 22:15  

Post a Comment

<< Home