Friday, February 29, 2008

ΔΙΑ-λόγοι

«Βαρέθηκα το Νησί της Αφροδίτης, καιρός να επιστρέψω στον Όλυμπο. Θα γίνω ο «άγνωστος» του Παύλου, πάλι δικτάτορας θα ‘μαι…»

***
Ηλίθιο Αγρινό: …Πάντως, θα πρέπει να φοβάσαι…

Αγία των Παθών: Τι δηλαδή; Ότι θα μου φύγεις;

Η.Α.: Ναι.. Άμα βρω καμιά ύπαρξη που θα με πείσει πως μαζί της… (με φωνή εκφωνητή σε ραδιοσταθμό που απευθύνεται σε ευκολόπιστο νεαρόκοσμο) θα νοιώσω την ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (φωνή πάλι ήρεμη, κανονική)… θα φύγω.

Α.τ.Π.: Αν έτσι νοιώθεις, να φύγεις τώρα… μαλακισμένο!

Η.Α.: Ρε ‘συ… ποιος άλλος θα σου μιλούσε με τέτοιο τρόπο;

Α.τ.Π.: Χμμμ… ναι… αλλά αυτά που λες με πληγώνουν.

Η.Α.: Η ζωή μας πληγώνει μάτια μου, είναι που είμαστε θνητοί.

Α.τ.Π.: Καλά, τότε εσύ τι κάνεις εδώ;

Η.Α.: Κοίτα να δεις… Η
  • Daryl Hannah
  • είναι κρατημένη, η Μελίνα πέθανε, η Anna Vissi κάνει καριέρα στο εξωτερικό…

    Α.τ.Π.: μμφφχχχ μουάχαχαχααααααα…

    ***

    Α.τ.Π.: Άσε με να παίξω μαζί σου…

    Η.Α.: Ορισμένες φορές πιστεύω πως μόνο «αυτό» αγαπάς και όχι εμένα. Νομίζω ότι θα το βγάλω και θα στο δώσω.

    Α.τ.Π.: Και τι θα κάνεις εσύ;

    Η.Α.: Θα γίνω λεσβία! Ίσως έτσι να έχω περισσότερη επιτυχία με τις γκόμενες.

    Α.τ.Π.: Τι εννοείς; Ότι είσαι μαζί μου επειδή δεν έχει «επιτυχίες» με τις άλλες γκόμενες;

    Η.Α.: Όχι… ότι είμαι μαζί σου επειδή δεν είμαι λεσβία!

    Α.τ.Π.: χχχρρρρρμμφφφφ…

    Labels:

    2 Comments:

    Blogger kyriakos said...

    lol..

    29/2/08 23:17  
    Anonymous Anonymous said...

    nice!pernate kala!

    1/3/08 23:48  

    Post a Comment

    << Home