Saturday, April 14, 2007

KNIGHT-MARE

Όνειρο. Ιδρώτας πυρετού, ρυάκι, όνειδος. Ιβηρία, σταθμός, γκισέ, σφυροδρέπανα. Λατίνο αλητάριοι, δαχτυλίδι, μαχαίρι. Υδραγωγείο-υπόγειο, Αγία-αλλοπαρμένη, αυτοκίνητο, δαιμόνια. Κύκλος, όλα κύκλος και διέξοδος πουθενά.

Χτυπάς χάμω το πόδι …σκοτώνεις τρεις φόβους … κάνεις προσευχή (τρις) … έξοδος.

Καλά ρε μαλάκα, τη μπαρότσαρκα και τις τεκίλες να τα καταλάβω. Τα μούτρα –που ανίκανος παρακολουθάς να σου ξεφεύγουν όλες σου οι νεράιδες –να τα καταλάβω. Την επιμονή σου να καπνίζεις σαν φουγάρο παρά τις άρρυθμες προειδοποιήσεις να την καταλάβω. Το κρασί και τις φράουλες με μπλα-μπλα και αιώρα, επίσης (Γατό-σκυλα, Αναστάσιμος, fifis, ευχαριστώ για την παρέα).

Τον παστουρμά 4 η ώρα τα χαράματα τι τον ήθελες, ε; Πώς να δεις όνειρα κανονικά με τέτοια μεταχείριση του εαυτού σου ρε;

Βάλε μουσική και σκάσε.
Πένθιμη.

Labels: ,

11 Comments:

Blogger Фе́ммe скатале said...

Κοιμήσου καμάρι μου.

14/4/07 04:32  
Blogger the Idiot Mouflon said...

Άσε... προχθές ακούα Λισσαβώνα στον ύπνο μου, σοβαρά... μάλλον η -πάντα ανοικτή -τηλεόραση μετέδιδε σχόλια για τον αγώνα Μπενφίκα-Εσπανιόλ ή κάτι τέτοιο...

14/4/07 04:37  
Blogger Mh Xeirotera said...

Kalhmera...

14/4/07 10:42  
Blogger Nobody said...

Θέλω κι εγώ παστουρμά! Έτσι κι αλλιώς... ζω έναν εφιάλτη. Γιατί να μην έχω και την απόλαυση?

14/4/07 12:24  
Blogger the Idiot Mouflon said...

@Mhxei

Μμμμ... καλημέρα... πάλι έγινε πρωί να κοιμηθώ. Ζπανακόρυζο για πρόγευμα anyone?

@Nobody

Δώσε γκαζόζα να δώσω παστουρμά. Ουγκ!

14/4/07 14:52  
Blogger Marlen said...

Εγώ με πίτσα μετά τις 2 έχω κοιμηθεί με τον ίδιο τον διάβολο πάντως.

14/4/07 15:11  
Blogger the Idiot Mouflon said...

Τουλάχιστον... ήταν καλός;

14/4/07 15:18  
Blogger Marlen said...

Κόλαση.

14/4/07 16:53  
Anonymous Anonymous said...

Όλα εδώ πληρώνονται!

15/4/07 14:57  
Blogger sorry_girl said...

Μα κάτι όνειρα φιόρο μου που έβλεπα τούτες τις μέρες, που να στα λέω..
Αγία Νοσταλγία την εικόνα σου φιλώ και ξάπλωσε τώρα.
Και βγάλε και έναν αναστεναγμό να ισιώσουν τα μέσα σου μπουγαρίνι μου.

16/4/07 11:53  
Blogger the Idiot Mouflon said...

Σουππούδαν anyone?

17/4/07 15:37  

Post a Comment

<< Home