Friday, December 10, 2010

Δίλημμα.

Έξω πουμπουρίζει.

Κάποιος έχει γενέθλια, εν δαμέ κοντά ... οπόταν αν θα πάω θα είναι με τα πόδια αλλά... είμαι σίγουρος πως θα έχει αρκετά πλάσματα σαν καλεσμένους και η παρουσία μου δεν είναι απαραίτητη.

Είναι και η θέση μου στην αγαπημένη μου ποτίστρα... που όμως απαιτεί περίπου ένα 20ευρω για ταξί.

( Επειδή εμείς δεν οδηγούμε, πίνουμε.)


Η σύντρ

Η Κυβέρνηση αποφάσισε να ππέσει νωρίς. Όταν της είπα να έρτω, εδίσταζε. Μετά άλλαξε γνώμη αλλά είπα της "άρκησες".

Α... και μόλις εκατέβασα μια ταινία οπόταν μπορώ και να κάτσω έσσω να καναπεδίσω.

Μούμπλε, μούμπλε...
.
.
.
.
.
.
.
.
Έφυα.

Labels:

4 Comments:

Blogger Kai Na Katharisoume Tous Kakomoutsounous said...

Σαν τρίλημα μου φαίνεται. Κάπου έχεις έλλειμα.

11/12/10 20:25  
Blogger the Idiot Mouflon said...

Πλεόνασμα!

Να φύω τωρά ή πιο μετά;

Σήμερα έμεινα.

12/12/10 00:23  
Blogger Okyalos said...

Λεωφορεία Λευκωσίας /Ακομα εχουν τον μουσιαμα πανω στις μαξιλάρες

13/12/10 12:05  
Blogger the Idiot Mouflon said...

Χα...

Τα χρησιμοποίησα το πρωί της Κυριακής για να πάω με την Κυβέρνηση στη οικία της. Εκοίταξα κατά λάθος το ωράριο του Σαββάτου και... μας βγήκε σωστό.

Ευρώπη!

13/12/10 12:39  

Post a Comment

<< Home