Wednesday, January 23, 2008

.................ΏΠΑ ΡΕ!

8 Comments:

Blogger iordanou said...

Που εχάθηκες;

23/1/08 23:33  
Blogger haha said...

σαν ψυχεδελικό αγρινό..

24/1/08 11:28  
Anonymous Anonymous said...

Καλώς το και μου ΄λειψε!





Μπρρρρ, ώπα δε λες τίποτα!

1/2/08 11:29  
Blogger the Idiot Mouflon said...

@Ερυθροκύανη Κλεμεντίνα
Απ' τις 23 το είχα μπρε.... τόσο συχνά με επισκέπτεσαι; Ε; Χρουμφ!

@Εργοδότης Πυροσβεστών
Το κέρατό μου το φωτο-βερνικωμένο

@Εν Ιορδάνη Γεώργιο
Χαμένος ήμουνα πάντοτε.

2/2/08 14:15  
Blogger stalamatia said...

Αγρινό μου έρχομαι και βλέπω αυτό το ΏΠΑ ΡΕ και δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι αλλά είμαι και περίεργη !!!!???? Τι είναι? κέρατο? βερνικομένο? ή μοιάζει και σαν ΄μήτρα αλλά δεν .Δεν είναι κρίμα τόσο χρονών γυναίκα και να μην καταλαβαίνω τι είναι αυτό πως να το πω? Οι πιο πάνω απ'ότι είδα κατατοπισμένοι επι του ΩΠΑ ΡΕ.

3/2/08 13:58  
Blogger Unknown said...

Που είσαι; Που βόσκεις; Περιμένω -όπως και άλλοι ίσως την επέκταση του προβληματισμού πάνω στο προηγούμενο ποστ. Κάπου σχετικά κινήθηκα και εγώ στο τελευταίο μου...νομίζω.

4/2/08 11:20  
Anonymous Anonymous said...

Όοοοοοτι κι αν έχεεις στηην κααρδιάα νααα μου το λεες μικρόοοοο μου
Κι όχιι να κάαθεσαιι να κλαιιιιις
παρααπονιάαρικόοο μου!

χιχι!

4/2/08 11:48  
Blogger the Idiot Mouflon said...

@Σταλαγμαθκιά

Τζ'ακι στο πατρικό, η φώτο πειραγμένη με Adobe προς απόκτησην κεράτων και φεγγαράδας

@Πολίτης
One of these days...

@Ερυθροκύανη Κλεμεντίνα
Ουάααααααα...

12/2/08 14:52  

Post a Comment

<< Home