Thursday, October 29, 2015

NINE

Η παρούσα ανάρτηση
καλόν είναι να μην διαβαστεί
από τους συμπαθέστατους Νέο–Σαλαμινιώτες
καθότι δύναται να επαναφέρει οδυνηρές αναμνήσεις.


Τι δώρο να σου αγοράσω τώρα;

Στα 43 εγώ, αύριο στα 9 εσύ…
πώς να βρεθεί κοινός τόπος
ανάμεσα στο «παρά πέντε»
και στο «που είμαι και ποιος είμαι»;

Αν και… τώρα που το καλοσκέφτομαι…
ούτε εγώ έχω απάντηση σ’ αυτό το ερώτημα…

Να σου πάρω μια αναβάθμιση;

Α, μπα…
Κακός οιωνός
το να θέλεις να «μοτιφάρεις»
το «παιδί σου» από τόσο νωρίς.
 
Λοιπόν, πρώτα θα σου πάρω μια
«Στρογγύλω»

για να παίζεις μαζί της τα βράδια…
Ε;

Μετά… θα σου βάλω ακόμα μια
«Στρογγύλω»
να σε νανουρίσει…
και θα στο πω για να το ξέρεις…
το μυστικό είναι στο ρυθμό της κίνησης, έτσι;
Happy Birthday Idiot Mouflon!

Labels: ,

5 Comments:

Blogger the Idiot Mouflon said...

Ρεπερτόριο:
«Hooters Girl Sings Happy Birthday».

https://www.youtube.com/watch?v=GPTCiudKbag

29/10/15 21:36  
Blogger Woofis said...

Χρόνια πολλά, καλή συνέχεια. Πόσα χρόνια είναι τα "blog years" (όπως λαλούμεν dog years); Πάντως καλή αφορμή για την HOOTERούν.

30/10/15 07:04  
Blogger the Idiot Mouflon said...

"Αφορμή βοήθα" βρε Γούφη.

Υπολογίζω... 1 μπλογκ χρόνος = μία αιωνιότητα... αλλά μπορεί να κάμνω τζιαι λάθος.

30/10/15 23:56  
Anonymous maria t. said...

Na ziseis agrine! May you never turn smart, no matter how many years pass by!

31/10/15 14:23  
Blogger the Idiot Mouflon said...

Well, that should be easy...

:-)

1/11/15 16:20  

Post a Comment

<< Home