Friday, May 23, 2008

ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ε???

23/5/08 11:14  
Blogger the Idiot Mouflon said...

Εγώ φταίω που τους γκαντέμιασα. (Οι άλλοι 2 πέρασαν).

Α, γεια πες... τι έπαθε το γουερντπρες και δεν δείχνει σχόλια;

23/5/08 11:16  
Anonymous Anonymous said...

Δεν δείχνει;Μήπως είναι γουίρντοπρεςςς;(χο χο πνευματώδες!)
Τι ήθελες να πεις;;

23/5/08 11:22  
Blogger the Idiot Mouflon said...

Την ώρα που έβλεπες το δικό μου εγώ έβλεπα το δικό σου! Κοκκίνησες τώρα;

Σε όλα τα γουερντπρεςς αντιμετωπίσω πρόβλημα όταν κάνω κλικ να δω τα σχόλια... μου βγάζει: "Λυπάμαι, δεν υπάρχουν μηνύματα που να ταιριάζουν στα κριτήριά σας."

Όσο για το άλλο, άφηνε ψηλό μέρισμα "η Κύπρος μας" στο στοίχημα και είπα να ρισκάρω (για να πάρω τα ίδια λεφτά έπρεπε να την αντικαταστήσω με Κροατία, Αλβανία και ένα φαβορί μαζί).

23/5/08 11:25  
Anonymous Anonymous said...

Κοκκίνησα λέειι!

Τώρα κατάλαβα τι είναι αυτό που δείχνεις!χεχεχ... γρήγορη!

Κι εμένα μου το βγάζει καμιά φορά αυτό που λες.

23/5/08 11:37  
Anonymous Anonymous said...

Την ώρα που στοιχημάτιζες υπέρ της Κύπρου.... επίστευκες το;

24/5/08 01:33  
Blogger the Idiot Mouflon said...

@Ψυχία

Ουσιαστικά όχι αλλά... η απόδοση ήταν ψηλή και μετά παρατήρησα τα εξής στοιχεία: το ΡΙΚ ελάχιστη ανάμειξη είχε και κανένας δεν είπε το κλασικό "έχουμε ελπίδες ακόμη και για την πρωτιά". Ε, αυτά ακριβώς με παρέσυραν.

24/5/08 22:28  
Anonymous Anonymous said...

epeidi eisai ilithios, gi afto.

27/5/08 13:59  

Post a Comment

<< Home